Коледни украшения за елха от FIMO (въздушна глина)


Здравейте,

Знам че доста съм позакъсняла с показването на коледни украшения, защото съвсем скоро ще започнем да прибираме елхите и цялата украса, която сме подредили за празниците, но много исках все пак да ви ги покажа! Освен това, идеята може да е добра за някои от вас и да я използвате за догодина например.

Преди да започна да правя картички много се бях запалила по FIMO-то. Така и не пробвах с това, което се пече, а само с въздушната глина, която е доста по-крехка и чуплива от другата. Започнах да се уча да работя с глина, но като че ли меракът ми бързо премина и спрях до там. Наскоро все пак осъзнах, че не е замрял съвсем, защото ми идват разни идеи, които да прилагам от време на време, като например да си правя разни елементи, с които да украсявам картичките си - като тази мидатази морска звезда или пък мънисто, което да използвам за разделители за книги. Идеи има много, а поредната, която ми хрумна далеч не е моя и я взаимствах от доста местенца, където я открих. Една и съща техника, само че с различен краен резултат.
Ето го и моят:




Получават се много лесно и бързо. Ако не сте пробвали, ще ви обясня как става - купувате си въздушна глина (продава се на много места, дори и в Кауфланд - но на друга фирма, и внимавайте да е годна и мека, защото намерих да я продават в твърдо състояние, която не става за нищо), отделяте късче от нея, което разточвате - така, както разточвате тесто с дебелина около половин см. Аз ви препоръчвам тази на FIMO, защото само с нея съм работила, но мисля, че няма голяма разлика между различните фирми. С помощта на кръг или друга форма по желание, изрязвате съответната фигура. С четка за рисуване правите дупка, в която да промушите канапа, с който да се закачват. Следва декорирането... Тук може да направите всичко, което въображението ви подскаже. Аз използвах моите силиконови печати, за да придам искания от мен релеф. Много ефектно и хубаво се получава, когато използвате дантела, което имах за идея, но не ми се получи добре и реших да действам с печати. Доукрасих с течни перли и камъчета. Може да се оцвети с акрилни бои или с нещо друго. Аз използвах перфектни перли, които не знам доколко са добре като решение, защото въпреки че ги фиксирах с пръски от вода, пак си оставаха по пръстите след като глината изсъхна, но пък създават много хубав ефект. Разбира се, нямаше да има нужда да слагам тези перли, ако не бях объркала цвета на глината и бях купила чисто бяла, както исках! В последния момент открих с известна доза ужас, че съм взела кафява, вместо бяла и бях на ръба на нервния срив, защото изрично исках играчките да са бели и мислих, че няма да се получат добре в този цвят, но нямаше връщане назад, нито пък време да купувам нова и ги направих такива, каквито са. Цветът все пак не е чак толкова лош, но продължавам да съм на мнение, че белият е в пъти по-добър и подходящ! Другият път ще си го имам за обеца! 
В крайна сметка се радвам, че много се харесаха и се надявам да даряват с много коледно и весело настроение своите притежатели! 


Коментари