Разделител за книги

Здравейте,
Ще ви покажа споменатия от мен разделител за книги, който направих в комплект с последната ми картичка от предната публикация. За пръв път правя разделител за книги и ми беше изключително приятно да изработя такова нещо.
Ще подаря двете неща на моята приятелка Йоана, която знам, че обича да чете книги. За това дойде решението да направя и един разделител към картичката. Трябваше да си пасват максимално, така че използвах еднакви печати и пънчове и за двете неща. Само че тук ползвах малко повече печати, за да се получи този колаж.
Техниката, която ползвах е много интересна и е нова за мен. Нарича се колаж от елементи (печати). Видях я в Make it monday . Беше много забавно за мен да я използвам и ми хареса какво се получи в крайна сметка. Мисля, че стана доста ефектно. Малко се разминава с моя стил, но мисля занапред отново да я прилагам, защото ефектът е интересен.
Топчето, което нанизах на сатенената панделка го направих от глина и го боядисах с акрилна боя в бебешко жълто.
Тагът си има две страни и на задната залепих изрязани букви, които напечатах с печати на Hampton art, а всички флорални печати са от сета на Martha Stewart. Ако се загледате, ще видите и едни много мънички фини блестящи точки, които направих със Stickles gliter лепило. Те придадоха този блестящ акцент.
Дано се хареса на притежателката им, а и се надявам също така да има още повече стимул да чете с него.
Пригответе се за малко повече снимки, но исках да снимам почти всеки детайл отблизо. Какво да се прави, нямам спирка в снимането!









Поглед отзад






А това е и готовият комплект.

Ще включа тага в:
  • Make it monday;
  • CAS-ual Fridays CFC 97;
  • включвам я и в Crazy challenge с лека неувереност за това дали се вписвам в правилото "добави висулка". Ако не е така, моля да ме извините, и съответно да ме изключите от надпреварата!
Това е от мен. Пожелавам ви лека и успешна седмица с малко повече слънце и настроение!











Коментари

  1. Beautiful tag!!! I love all of the details. Thanks for playing along this week at CAS-ual Fridays!

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely card and tag, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар