Нестандартна мини книжка за бебе Симона 🌸

Направена специално за една мъничка принцеса на 40 дни, която видях за първи път вчера - бебчето на моя близка приятелка. ♥ Все повече ми допада идеята за нестандартните и "рошави" книжки, които изглеждат повече като бижу, отколкото като обикновена книга за пожелания. Страничките вътре са с различни форми, цветове и текстура на картона, и са мънички - достатъчни, за да поместят само няколко изречения. Размери на книжката - 10 х 15 см, 34 стр.













Challenges:
Simon Says: Miniature/Tiny Things - my project is tiny little book for wishes with sizes 10x15 cm

Не мога да не се похваля с отличието, което ми дадоха от Simon Says Stamp:

designer-spotlight-badge

Коментари

  1. Много сладурско :),прекрасно е ! И аз съм се навила от скоро време за този формат,но за малки снимки и записки.Поздравления,винаги си ми била вдъхновение,Деси,особено за бебешорските красоти .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поли, много се радвам, когато чуя, че съм вдъхновение за някого. Това осмисля всяко едно мое старание. Благодаря, както винаги, че често оставяш по някоя мила дума за това, което правя! ☺️
      Между другото, да, още по-сладко е, когато е за снимки и записки. На погачата така и не се стигна до моята книжка, така че новото й предназначение ще е точно такова. 😉

      Изтриване

Публикуване на коментар