Една красива история без край


Винаги съм твърдяла, че всеки един албум, който съм направила е такъв, какъвто е, единствено и благодарение на човекът, който го е поръчал и пожелал от мен, неговото отношение към работата ми и вярата в добрия резултат.

Тук, обаче, имах много необикновен случай. Мога да кажа, че крайният вид на този албум е напълно и категорично следствие единствено и само на изискванията и решенията на поръчителката. Мога напълно и откровено да заявя, че този албум е направен не от мен, а от нея. Всеки един сантиметър, всеки детайл, всеки лист дизайнерска хартия, всеки един надпис е решен и поставен на мястото си, благодарение на Криси.
Поръчан с много любов от едно мило момиче, влюбено безумно в своята половинка. С ръка на сърцето мога да кажа, че изживях всеки един трепет по очакването на завръщането на нейния любим.
За дарбата й да пише текстове няма да говоря... Те самите говорят за нея.
Размери: 20 х 20 см, 16 вълнуващи страници, изпълнени с множество изненади, изваждащи и отварящи се панели.



















































Коментари