Нов живот за старите магнити на хладилника

Здравейте,
отдавна наблюдавам два стари магнита, които си избеляват с времето и стават все по-грозни и неугледни на хладилника ни вкъщи. Годините си казват думата не само за нас хората, но и за много вещи, които губят блясъка си. Не че някога са били големи творения на изкуството, даже напротив. Повечето декоративни магнити са си абсолютен кич, който се трупа върху вратите на едни от най-използваните уреди в домовете ни  (аз тук ще си призная без бой, че почти не отварям нашия, даже понякога и не знам какво има вътре, но явно за това пък съм се вторачила във външния му вид ;) Тук ще си призная и, че някои магнити, са със сантиментална стойност за мен. Някои са ми от много любими и скъпи европейски градове, а други са ми подарък от близки приятели, които са ме зарадвали мило с жеста си! Тези двата, определено не попадат в нито една от двете графи, и за това и за миг не се поколебах да ги изхвърля. От много време им се канех, само че преди да го направя, ме осени идеята, че може да ги реставрирам или декорирам по някакъв начин, така че да изглеждат по-добре или поне да се пробвам. Вие ще кажете как съм се справила.

Ето така изглеждаха:








Не се усетих, че ще ги снимам първо във вида, в който бяха и побързах да отлепя вече разлепващото се фолио от сърцето. Имаме го от някакви бонбони на Нестле, но толкова беше избеляло, че вече нито цветът му се виждаше, нито какво пише на него. Бутилката на Калиакра изглежда сравнително по-цветна, но определено не е така. Ако ми беше дошла тази идея преди години, със сигурност щях да се захвана отдавна с тази задача.

Сърцето се получи много бързо. Още като го видях прецених как ще го декорирам, докато с бутилката малко се зачудих какво точно да правя. Имах една идея, после прерасна в друга и неусетно се заиграх. В крайна сметка и двете станаха неузнаваеми. На мен лично, сърцето ми харесва повече, може би защото се получи много нежно и цветовата комбинация ми е от любимите.

Вижте какво се получи накрая:
















И една сравнителна характеристика - преди и след =)
 Използваните букви в колажа са от сайта на Free digital scrapbooking

Какъвто и да е крайният резултат, магнитите ще отидат при хладилника на вилата, да му правят компания, за да не е самотен в студените зимни дни ☻.  Както споменах вече, на този вкъщи имаме достатъчно много, така че с радост ще се разделим със старите два (нови). Ще започна да се оглеждам дали няма и нещо друго за подновяване , опитайте и вие! Хубаво е, обаче, да са от този вид, защото са плоски и повърхността им е гладка и лесно се поддават на обработка. Керамичните са с релефни форми и няма как да се променят.
Включвам се отново в Card Mania - Пастелни цветове (любимите ми).

I will join in:
              colors-2




Това е от мен, надявам се да съм ви вдъхновила и благодаря, че наминахте! Весел уикенд!



Коментари