Картичка в ретро стил

Здравейте,
Създаването на тази картичка, определено си беше предизвикателство за мен в истинския смисъл на думата, защото ретро стилът ми е доста далечен и като усещане и като харесване, но мисля, че се получи добре. Смятам, с нея да се включа в предизвикателството на Двете Елши "Отминалото време", защото напълно отговаря на поставената идея.
За направата ѝ съм използвала пънч на Хcut, малко черна и златна ембосинг пудри на Рареrmania за декориране на розата и флоралните печати, които сама си направих преди време от фоам. За посланието пък съм използвала печат на Daisy and Dandelion, а хартиите са на My Mind's Eye.
Светлината не е особено добра, защото снимах тази вечер и дори прожекторът не ми помогна особено, за да я покажа в истинската ѝ светлина.






Коментари

  1. Прекрасна картичка! Много ми харесва цветето и цялата аранжировка!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар