Микс медия платно за Криси

Здравейте,
Този месец беше изпълнен с много празници и вълнения в нашето младо семейство. Подредихме се трима рожденици - съпругът ми, нашето детенце, което направи годинка и аз. Направихме и последната си морска ваканция за годината, което още повече ни зареди с усмивки и емоции.
Появявам се с второто микс медия платно за Криси, което е с малка закачка за баба Краси, която му купи камион, с който много обичат да се возят и забавляват. ☺️ Подобно на първото, и тук съм използвала подобни материали, но с различни цветове, шарки, текстури и снимка.

Напомня ми като стил на Anna-Karin, чийто блог следя с огромен интерес и нейните уроци винаги са ме вдъхновявали и радвали. По тази причина реших да го включа в предизвикателството на Картишочките.







Challenges:
Simon Says: Monochrome;
Simon Says: Bling It On - I put some sequins on my canvas, so I hope you to see them

Коментари