Малък сватбен органайзер

Здравейте,
В този така вълнуващ за мен месец, през който съвсем скоро ми предстои едно от най-прекрасните събития в живота ми! Мога да се похваля, че за целта се заех и най-накрая направих нещо и за себе си. Това наистина е първото нещо, което правя персонално за мен, откакто се занимавам със скрапбукинг и много съм доволна, защото ми върши страхотна работа. Убедих се, че за едно такова мащабно и важно събитие, човек се нуждае от един малък помощник - малкия сватбен органайзер, който изработих.
Ще издам, че главният акцент (цветето), присъства на всички покани, които направих за гостите, както и перленият картон, от който са направени, и нямаше как да не ги използвам за моето тефтерче. Това са първите цветя от плат, които правя и съм влюбена в тях, както и в цвета на плата, който избрах. <3 Това ще бъде и цветовата тематика на нашата сватба - екрю и тъмно лилаво.
Показвам ви тефтерчето отблизо и ви приканвам с него, също така, да се включите в юнското ни предизвикателство в Card mania, което този месец е на тема "Копчета и/или панделки"! Наградите отново са страхотни, така че ви очаквам там.












Коментари

  1. От все сърце ти желая това да бъде наистина незабравимо преживяване и всеки ден от живота ти след него да е доказателство, че си намерила точния за теб човек :)А органайзера е прекрасен както всичко, което правиш .Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Благодаря, мила Поли! Прегръщам те!

      Изтриване

Публикуване на коментар