Малък коледен ангел

Здравейте,
Този месец темата в предизвикателството на Card mania е изключително лесна и приятна. Всичко е позволено, няма ограничения, така че побързайте да се включите. Тъй като коледната тема е завладяла всички ни, беше лесно да реша в какъв стил ще бъде моята картичка-вдъхновение за вас. Аз използвах прекрасния печат на любимите ми A day for daisies - sleeping angel.
Сложих малко структурна паста за снежинките и белия орнамент в ляво, скъсани парчета от дизайнерска и крафт хартия, печати за фон върху белия картон и изрязах снежинката от бял глитерен картон. Разбира се, от снимките ми трудно се долавя този блестящ ефект, но картичката блещука приятно под определен ъгъл.
Побързайте да се включите, защото наградите ни са страхотни:


  • Първи предоставят ваучер за пазаруване на стойност 30 лв. Creativity bg;
  • A day for daisies подаряват ваучер за пазаруване на стойност 12$;
  • Crafty sentiments предоставят 3 дигитални печата;
  • Marianne design пък са подготвили подарък за един от вас.



Аз пък ще се включа в коледното предизвикателство на Картишок - Облечи зимата в цвят. Тази година се вдъхновявам както от по-бледите и естествени цветове, така и от по-ярките и празнични като червено, зелено, златно, но и с тях ще покажа проекти скоро. ☺

Коментари

  1. Весела Коледа, Деси. Желая ти много здраве, вдъхновение, хармония, топлина и уют в сърцето и дома ти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита Коледа и на теб, Кат! Пожелавам и аз много здраве, повече щастливи мигове и вдъхновение, разбира се! =)

      Изтриване

Публикуване на коментар