Платно за бебе Преслав

Ето ме! =)
Знам, че изчезнах за дълго, но дните си минават бързо и неусетно, изпълнени с хиляди ангажименти, работа, поръчки, преместване в нов дом. =) Нямах никаква възможност да публикувам каквото и да било, колкото и да ми се искаше, а имам толкова много да показвам и нещата се трупат и стават още повече, и повече. Надявам се, че ще мога вече да наминавам по-редовно тук и да ви показвам.
Започвам с нещо съвсем прясно, но пък толкова много удоволствие ми достави, докато го правех, че нямаше как да не го публикувам веднага. Нещо специално, за много прекрасен човек. Появата на първото бебче на една много лъчезарна и слънчева мама - Преслав.
Това е първото ми платно, така че всичко недоизпипано и недоизкусурено се надявам да ми бъде простено. Истината е, че нямах и много време да го обмисля добре, но пък ми хареса крайния резултат.
С любимия акварел, изрезки и парченца от дизайнерска хартия, структурна паста, печати и една снимчица, открадната, за да е персонализирано платното. Ето го и него:








Предизвикателства:
Simon Says: Gift It - this canvas is a gift for one special lady and her newborn baby to make her smile =)

Коментари

  1. Awww this is so cute and gorgeous. I love all the little details you have added and the textures.
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар