Кутийки за съкровища

Здравейте,
ето, че и на мен ми поръчаха от така актуалните кутийки за съкровища. Известно време, след като направих тази книга за пожелания, жената, която ми я поръча ми се обади отново, докато спокойно си се плициках на плажа, за да й изработя и кутийки, в които да прибере кръстчето, ножичката и част от косичката за дъщеричката й, на която й предстоеше кръщене. Добре, че имах време да се заема след като се прибрахме от почивката и ги направих. Поръча ми и една отделна кутийка за подаръка за кръстницата. Всъщност, мина доста време от тогава, повече от месец, но сега се сетих покрай предизвикателството на Ем, че така и не съм ги показала. Оказа се, че никак не е лесно и доста трудоемко, за да се изработят тези нищо и никакви на пръв поглед кутийки. Исках да са много здрави, за да устоят във времето, тъй като ще се пазят с години, така че ги направих с твърди стени. На мен ми харесва какво се получи, кажете и вие ;)










Ами, това е от мен за сега. Лека вечер и до скоро!

Скрапбук предизвикателство - Деца







Коментари