И аз мога

Здравейте,
Как я карате? Великден е, хората се излежават, мързелуват, гледат телевизия и си почиват като на празник. Идилична картинка!
При мен, обаче, нещата не стоят точно по този начин. Вчера, баш на Великден, са заех да доправя първия тефтер, който включих в предизвикателството на Хартиени вълшебства (сигурно ще имам бая грехове за опрощаване за тая работа) :D. И днес продължих творческата дейност, за да мога да се отчета с още един тефтер, с който да помогна за благотворителната кампания, както бях обещала. И въобще не се оплаквам, а напротив! Това не го приемам като работа, а като едно приятно удоволствие! Включвам се в последните часове, преди да изтече крайният срок:


Размерът на тефтера отново е 10.5 х 15.5 см. Пак избрах картинка на ADFD, защото както споменах вече, наистина съм влюбена в рисунъка на всяка една тяхна илюстрация и с удоволствие ги оцветявам. Тук оцветяването ми е далеч от добро, но наистина се надявам все пак да съм постигнала някакъв що-годе задоволителен резултат. Картинката е много сладка и дано това да смекчи лошите ми постижения в областта на оцветяването. Реших повече да наблегна на ефектите, като минах маковете с glossy accents, за да изпъкнат повече. Сложих перфектни перли и разбира се - накъде без златната пудра на Papermania?!






А аз съм доста разсеяна, защото много след като го направих и изпратих, забелязах, че момиченцето има цвете върху главата си, а аз не обърнах внимание, и го оцветих все едно това е косата й. Не знам дали ще забележите, надявам се, че не е прекалено смешно, но това е положението - няма връщане назад.
Радвам се, че успях да направя още един тефтер! Надявам се и двата да се ползват с удоволствие.










Коментари