И аз мога...

...най-накрая да се включа в някоя благотворителна инициатива, за което много се радвам!
Първо да ви честитя празника - честито възкресение Христово! Желая ви много здраве, повече радости, светлина и любов!


Както вече споменах, отбивам се тук с тази публикация, за да се включа в предизвикателството на Хартиени вълшебства, което този път е с благотворителна цел. Повече за това може да научите тук. Всички събрани проекти ще бъдат дарени на фондацията за подпомагане на деца със специални нужди. Аз се радвам, че най-сетне мога да откликна на една благородна кауза и то не защото друг път не съм имала желанието да го направя, но наистина организацията ми куца отвсякъде и никога не мога да влезна в срок. Дори и сега се включвам в последния момент.
Реших да изработя не просто картичка, ами един тефтер. Тъй като темата е свързана с децата, ми се наложи да избера някаква картинка с деца, и да хвана моливите. Все още се уча - уча се от половин година насам, но не защото схващам бавно :D , ами просто го правя доста рядко и наистина пътите, в които оцветявам са броени все още. Нямаше как да не се спра на картинка на ADFD, защото техните са наистина много красиви. Аз малко съм резервирана към картинките като цяло, но тези са с изключителен характер и рисунък и ме спечелиха още от първия път, в който ги видях. А тази, която избрах мисля, че най-добре отразява безгрижното детство и приятелството.
Минавам към тефтера, който е елементарен, но пък може да побере много важни записки и информация за неговия бъдещ собственик =):





Кориците са от бирен картон, както винаги. Сложих му панделка, за да го държи затворен и добре пристегнат. Размерите му са 10.5 х 15.5 см

Надявам се, наистина да съм била полезна с него. Стискайте палци, утре да успея да се включа с още един, който започнах! Хубава празнична вечер от мен!





10.05.14







Коментари

  1. Здарвей, мила,
    благодаря за подкрепата ти към нашата инициатива и фондация И АЗ МОГА. Прекрасен тефтер! Моля те, пиши ми на zar4eto84@gmail.com за да ти кажа къде и как да я изпратиш!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар