Късна Коледа - ден пети

Здравейте,
За последен път ще извадя още нещо Коледно (вече от архивите) и мисля, че е крайно време да премина на друга вълна. Ще ми липсват коледните картички. Като цяло тази, т.е. миналата година нямах достатъчно време да направя повечко и да им се нарадвам, а си купих доста материали, за което. Наистина съжалявам, защото като че ли коледните картички ми се получават с най-голяма лекота и са ми адски приятни за правене. Но идеята да започна отсега да се подготвям за следващата Коледа май никак не е смешна за мен, защото като гледам с какви темпове се справям, ще има защо да го направя!
Представям ви последната коледна картичка, която всъщност е първата, която изработих:



Снежинките станаха много сияйни и блестящи, защото ги поръсих с безцветен брокат, което до голяма степен определя цялостния чар на картичката, но не съм сигурна, че си личи достатъчно.
Ами, това беше от мен за тази Коледа! За другата си обещавам повече творения и по-навреме! 

До скоро! Весел уикенд!






Коментари