Късна Коледа - ден четвърти

Здравейте,
Продължавам още малко да ви занимавам с коледна тематика. Вече съм почти на финала! Винаги закъснявам с всичко и ето че сега едва ли не зимата си отиде, а аз тепърва ви показвам коледни неща.
Навън между другото, наистина не е никак зимно. Аз донякъде съм щастлива от този факт, защото не понасям студа, но и снегът ми липсва малко, но мноооого мъничко! Предпочитам го единствено в планината, където да му се радвам с чаша топъл шоколад и да дишам чист и свеж въздух (от онзи кристалния). Само че тази година дори и там зимата не зарадва любителите на зимните спортове със сняг. Но все пак, още не е късно за изненади!
Тази картичка се оказа, че почти е двойник на предишната от вчера, или по-скоро обратното, защото тази я направих първа, но не ви ги показвам в хронологически ред.




Тя стана любимка на приятеля ми и родителите ми. Много им хареса. Аз може да се каже, че си харесвам повече другата.
Посипах клонките и листенцата с фин брокат, за да стане още по-празнична и сияеща.

Ще се включа с нея за трети и последен път в предизвикателството на Card mania - Anything goes.

I will join in Simon Says ,,,,,,Emboss It - I used a technique hot embossing for the tree.






Коментари