Първи сватбен албум

Здравейте,
Вече от няколко месеца съм горд собственик на машината на Zutter за подвързване и дълго време не посмях да я изпробвам. Като всяко ново нещо, което ми е непознато, и за нея ми трябваше известно време, докато се престраша да я използвам за някой проект. И ето, че ѝ дойде времето преди около месец. Освен това, за първи път правя и албум на сватбена тематика. Надявам се да съм се справила добре (но със сигурност по-добре от предишните ми опити). Показвам ви албума с малко повече снимки като се извинявам отново, че качеството не е добро, но се уверих, че дори и наличието на прекалено много слънчева светлина не е на добре! =)

















Малко снимки отвътре:
































Размерът му е 20 х 25 см, състои се от 18 страници, като на всяка има джоб, в който може да се слагат снимки и някакви бележки и спомени. В девет от джобовете съм пъхнала и тагове, които могат да поберат спокойно по една снимка формат 10х15 от всяка страна. На всяка страница има етикетче, според което може да се подреждат съответните снимки, отговарящи  на заглавието. За декорация съм използвала най-различни цветя и форми, изрязани с пънчове. Постарах се да е максимално изчистен и се надявам да съм спазила това условие.

И по някакво съвпадение, забелязах, че отговарям на изискванията по рецептата на предизвикателството на Картичкофурии - с две панделки - сатенена (на корицата) и от органза (на таговете и спиралата); лилаво (има в една от страниците); хартии с флорални мотиви и ръчно изработено цвете.

Благодаря, че се отбихте! До скоро и весел уикенд от мен!






Коментари