Картичка с тигър и първи опити за оцветяване с акварелни моливи

Здравейте,
Зимата се опитва упорито да се настани на наша територия, но все се надявам да се порадваме още малко на по-топли дни. Настъпването на есента, обаче, е вече наистина неотложно. Колкото и да не ми се иска, налага се да се сбогуваме с лятото - само за тази година обаче! Ще го чакам с голямо нетърпение да се върне отново.
От няколко години насам започнах да се вглеждам и в хубавите страни на есента. Тя носи едно специфично усещане на уют, романтика, а цветовете ѝ наистина са толкова красиви!
В този дух е картичката, която направих за отминалия имен ден на моята приятелка Надето. Тя е голям почитател на тигрите и нямаше как да не направя за нея специална картичка с тигър. И аз си признавам, че също много обичам тигри и въобще всички диви котки, така че насладата, докато оцветявах този красавец беше пълна!
Картинката си свалих от този сайт, където може да намерите много рисунки за оцветяване на всякакви тематики и също така уроци за това как се рисува всяко нещо. Не знам доколко добре съм се справила с оцветяването, но това е на първо време. Оцветявам буквално за втори-трети път, така че се надявам с времето да се усъвършенствам все повече, защото тази техника ми е много нова. Като малка обожавах да рисувам с моливи, но между обикновените и акварелните знаете каква разлика има. Сега, определено се върнах няколко години назад, а моливи не бях хващала от гимназията. Цветовете не са напълно преляти един в друг, но пък така изглежда съвсем като нарисувано на ръка.
Показвам ви картичката и ще вметна, че тук определено смених стила, защото за пръв път слагам оцветена картинка. Доста е нетипично за мен, както сте забелязали, но в случая съм доволна от промяната и от това, че много зарадвах моята приятелка. Надявам се и на вас да ви хареса!








































Използвах и един голям гумен фонов печат с тигрова шарка.

Докато оцветявах този красавец се сетих за един страхотен игрален филм с два тигъра. Казва се Two brothers, който ми е много любим и ви го препоръчвам, ако не сте го гледали! Може да погледнете тук в сайта на филма за повече инфо.


Само ще ви разкажа малко за сюжета на филма, който не е съвсем детски и е една история за две малки тигърчета - братя, които са отнети насила от майка им и естествената им среда в джунглата от недобронамерени хора, които ги отглеждат с комерсиална цел. Животинките отрасват разделени, като всяко поема по различен, но изключително труден и мъчен път и след години отново се срещат не къде и да е, а на арената, където биват принудени да се бият един с друг на живот и смърт. На мен лично, страшно много ми харесва филмът и мисля, че има много дълбока история, която разказва много за жестокото отношение на хората към животните, както и за връзката между самите животни. Този филм ни доближава много до живота в джунглата и показва отблизо контакта между дивите животни. Със сигурност няма да съжалявате!
За да не правя повече реклама и да не ви отнемам много време, включвам картичката в:

Благодаря ви, че се отбихте! Приятна и лежерна неделя от мен и успешна и лека седмица!








Коментари