Картичка в студени цветове

Здравейте, тези дни направих още една картичка в много нежни цветове и ще я споделя с вас. Хареса ми комбинацията от пастелни тонове, която се получи. Пеперудата сложих за малко цвят. Изрязах я от фоам.
Използвала съм хартия от колекцията Isabelle на Dovecraft, която е една от любимите ми. Пънчовете са на Martha Stewart, Xcut и Tonic. Печатът с мъничкия текст е на  Daisy and Dandelion, а този, който съм използвала върху основата на картичката със сребърна ембосинг пудра съм го правила от фоам.
Ще включа картичката отново в предизвикателството на Забавлятелство.
Тези дни ще ви покажа и един скрапбукинг проект, който започнах преди около два месеца, и за който отдавна споменах. Първо ще го подаря на притежателката му, а след това ще ви го покажа и на вас.
Хубав и топъл уикенд от мен!






Коментари

  1. Много красива картичка, голям талант! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много стилна е и елегантна! харесва ми как синята пеперуда контрастира с останалите земни цветове!
    Радвам се,че я сподели в Шареното ни Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Съжалявам само, че не можах да я покажа в истинския й блясък, защото от изкуствената светлина основата жълтее доста, но ми се наложи да я снимам в такива условия.

      Изтриване

Публикуване на коментар