За животните с любов =)

Разбрах, че днешният ден е посветен на животните. Да си пожелаем да бъдем по-добри с тях и да живеем в по-голяма хармония заедно, защото без животните светът нямаше да е същият. Нека има по-малко бездомни и нещастни животни по улиците и да се научим да ги уважаваме повече!
А вие обичате ли животните? Аз обожавам кучетата. Те са ми слабост. Винаги съм искала да си гледаме вкъщи едно, но никога не достигнахме до консенсус по този въпрос с родителското тяло =) А и апартаментите определено не са подходящи за отглеждането на такива животни.
Знам ли... някой ден може и да съм на друго мнение и да осъществя мечтата си. Но сега ще ви запозная с една мила и много любвеобилна млада дама, с която се запознахме тези дни, докато бяхме на почивка в близост до Банско.

Обича да раздава много целувки и да дава приятелска лапа по няколко пъти =) Едни от посетителите на хотела, в който бяхме и около който се подвизаваше тази сладурана, я бяха кръстили Златка, но това със сигурност не беше истинското ѝ име. Даже и не разбрах защо точно Златка, но "защото била черната Златка" :D
А това е един друг сладур, който може би е роднина на Златка (така и не установих до последно дали и то не е момиче). Него го кръстиха Роки.



Тези кучета според мен са си типични представители на породата българско овчарско куче. Някой може ли да повярва, че толкова хубави кучета като тези са бездомни и някой е могъл да ги изхвърли на улицата?! Така ми се искаше като се прибирахме да ги вземем с нас, но вероятността да си търся нов дом с тях, след това, беше огромна :/ А те са точно толкова добри и любвеобилни, колкото са и големи.
Не знам дали долавяте тъгата в очите им, но на мен ми стана много мъчно за тези същества! Дано да намерят своя дом някой ден!


Коментари